FREDAG FREDAG FREDAG !

Nu är det äntligen fredag, men känns ändå som veckan gått fort som
vanligt :). Dagen har varit bra hittills, på praktiken var det bra som vanligt
och fick lite extra beröm idag av vår handledare. Vi började ju sex idag så
slutade två. Sen jag har kommit hem har jag bara tagit det lugnt, sov en
stund, SKÖNT! Jag ska iväg om en stund och möta madde som kommer hem
över helgen från Överkalix, vi ska köpa godis och bara mysa ikväll och umgås.
Sedan har jag inga planer alls för helgen, får se vad som händer men blir nog
mest att ta det lugnt och ladda inför ännu en veckas praktik.

Nu är det bara en månad kvar till jag får åka hem till familj och vänner
i söder, som jag längtar :)! Ska bli underbart att få krama om dom och
lilla Tino hinner fylla ett innan jag kommer hem, lilla skrutten. Något annat
jag längtar efter är är mammas mat, hon är så otroligt duktig på att laga mat
och jag längtar som bara den och till och med efter pappas mat ;) Han har ju
sina specialiteter, ingen gör pytt i panna som pappa :D Farmor har även lovat
mig palt när jag kommer hem, oh! Låt denna månaden gå fort. Igår fick vi
prova Afro också med kom i gång gruppen, jag tyckte det var sjukt kul, dock
svårt ibland ,det var tur att hon hade tagit bort några rörelser annars hade
jag nog inte fått ihop det :)

Skickar en extra kram till Johanna som blivit sjuk, lite febrig och hängig, hoppas
du blir bättre över helgen gumman!

/puss m

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Fin blogg du har,ha en trevlig helg och mys och ha det skönt !!

2010-11-19 @ 19:41:31
URL: http://tusenting.blogg.se/
Postat av: Johannna

Tack de värmde i hjärtat <3 ha en underbar helg vännen!

2010-11-19 @ 21:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0