Fint i lägenheten igen

har precis städat klar, puh! Skönt och det blir ju så fint :)
Om en stund ska jag ta bussen in till stan och möta Annika
och köpa lite gott för kvällen och sedan ska vi dra oss hit igen
för mys och se idol, det är ju så att Idol är i Lule ikväll och det är
en del av våra kompisar som ska dit och då måste vi ju se om
dom är med på tv ;). Ska köpa med mig mat hem också, får se
vad det blir, men orkar inte ställa mig och laga mat och det är
ju fredag idag ;P. Vi tränade ju igår igen och idag har jag endast
lite träningsvärk i ryggen. Imorgon ska vi gymma och sedan ska
vi ta oss till en backe och åka pulka ;).

Nu ska jag börja göra mig klar för att möta annika :)
/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0