blivit knäpp?

Jag börjar undra om jag och emma blivit knäppa, vi har
sedan vi började på LTU pratat om att träna men vi var för
lata haha. Men nu har vi kommit igång och vi till och med
längtar efter att få träna. Idag är det crossfit som gäller och
vi har längtat hela dagen, haha ja börjar faktiskt undra vad som
tagit åt oss? Men duktiga är vi iaf, och det är skönt att ha någon
att träna med. Jag och emma konstaterade igår att ja, vi är bäst ;)<3

Så dagen då, torsdag idag, 11/11 och det rullar på som vanligt,
snöar gör det och har gjort hela dagen. Hade en föreläsning på
morgonen inför VFU:n som börjar på måndag. Läraren skrämde
livet ur oss allihop och nu kommer jag gå och vara orolig över
rapporten och att behöva skriva om den.. Kopierade iaf alla papper
som behövs i kursen av elin :) Retades lite med annika, som vanligt;)
Tycker om att retas med henne inte för att jag är elak, höhö. Nej men
hon är mysig den lilla musen xD (Vet att du skrattar annika). Tvättat
har jag gjort sedan kl 10 också och väntar nu bara på det sista i torktumlaren.
Alltså nu fattar jag varför mamma alltid gnällde när jag hade slängt ner världens
hög i tvättstugan, tar en evighet och tvätta :P

Nu ska jag se lite tv och hämta tvätten sen är det träning och sedan
blir det att spendera kvällen hos madde :) 

/puss m

Kommentarer
Postat av: Annika

Hahahahhahahah!!

2010-11-11 @ 16:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0