-10

Idag är det tio minus grader ute, burr! Kallt. Hade
inte haft något emot att ligga kvar under det varma
täcket. Men idag ska vi besöka våran praktikplats,
ska bli spännande att träffa vår handledare och se
var man ska vara :). Känns dock på kroppen att jag
sovit för lite i några nätter, har svårt att somna och
vaknar tidigt. Så ikväll ska jag försöka vara i säng i
god tid. Förresten eftersom det är så kallt ska jag idag
inviga min vinterjacka! Annars händer det inte allt för
mycket idag, skulle behöva handla och tvätta och städa
och gå till gymmet. Får se hur mycket av det som jag hinner
idag. Nu ska jag borsta tänderna, sen dra och möta Johanna

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0