Turkiet, del 1: Tjejerna

För att ni ska lättare ska förstå resan som kommer så kör vi en presentation på alla tjejer och mig som ska med!

Emmy ''the virgin'' Berglin
(enda bilden som jag fann på dig ;)) Andrea ''Mini H'' Svensson
Johanna ''Going'' Blom
Susanna ''toffel ;)'' Larsson
Matilda ''Di leva'' Lindell
Malin ''Malleballe'' Johansson
Sofie ''hockeyproffset'' Svensson
Martina ''Marrebus'' Wikman

Här har ni oss, imorgon vid denna tiden sitter vi på flygplanet mot en resa vi ALDRIG kommer glömma och världens finaste tjejer som ska åka! Nu måste jag nog faanimej packa klart..vi hörs suckers

/puss m



Kommentarer
Postat av: emmy

haha älskar bilden på andrea och längtar ihjäl mig!! :)<3 du är bäst marrebus!

2010-05-15 @ 22:51:26
URL: http://emmyberglin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0