vilken underbar dag!

Önskar jag hade haft kameran med mig idag!
För vilken underbar dag jag haft, SUPER verkligen.
Igår var jag hos sandra och daniel en stund och
lämnade lite kläder till tino som bara blir större
och större :)! Sen blev det handboll med emmy
som följde med mig hem och vi mös hela kvällen.
hur som helst tillbaka till denna dagen.
Vi tog bilen till skolan sen gick vi och hämtade
våra studentmössor och sedan ett kort oviktigt
balmöte. tillbaka till lektion sen a6, träffade på sandra
och daniel följde med dom hem. Mös med tino en MASSA!
Sen tog vi en promenad i solen, helt underbart.
Vi stod och pratade en stund medans tino sov
så fint i sängen innan jag åkte hem.
Käkade kycklingsallad och sedan en promenad
med mamma och susanne. Jag är så glad, vet inte
varför! Allt känns så enkelt just nu förutom allt skol
arbete.. men jaa jag mår bra :)

Kommentarer
Postat av: emmy

glad att du mår bra, är du lycklig blir jag lycklig! :) älskar dig alltid!

2010-03-08 @ 21:59:22
URL: http://emmyberglin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0