Vad hände?

What!? vad hände med att all snö skulle töa bort
och att våren stod för dörren! jäävvla snöö.
Tåget var försenat idag också, FAN! Sen var trean
en kvart sen från juneporten också. snön orsakar
bara problem !
Vi hade historia iaf, haha! jag, henke och johanna
skrattade väl mest så tiden gick faktiskt fort. Jag och
mammi skulle ju kollat balklänningar idag men nej hon
gick inte upp bilen , ännu ett problem som snön orsakar.
Men matilda hade bil så jag, johanna och sandra åkte
med henne.
När vi skulle lämna johanna som förövrigt bor MITT i en
backe så gled bilen som fan haha! trodde vi skulle dö där
ett tag ;)! Men matilda löste det och vi kom bort från backen
och jag kom hem.
Borde plugga, men är sugen på en powernap haha!
NEJ jag ska plugga sådetså.. om en stund iaf..
/puss m
jävligt dålig på att lägga upp bilder, här är en iaf!
Glasögonen hade jag på 80-talsfesten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0