utmattad

jag är så fruktansvärt trött så jag ska nog snart ska gå och sova
ska bli skönt att få sova ut nu efter denna veckan och oh! Redovisningen
gick bra som satan, fick beröm och oh va skönt det kändes, vi började
redovisa och när vi var klara var det som att jag lättade haha, kändes grymt
bra. Slippa tänka på det mer, nu fokuserar jag på projektarbetet och nu går
det uppåt , hoppas jag får en bra svar på måndag bara så är ALLT fixat :)
Hur som helst min dag har sett ut såhär:
Skolan, redovisade inte på morgonen utan vi kör nästa vecka istället och då med
förstärkning, av sandra :) kommer bli GRYMT ! Hoppade frukosten idag, ingen
orkade. Käkade lunch med tjejerna, haha! Stackars mitt hjärta emmy, ska börja
vara på din sida älskling ;). Sen var det dags för det värsta, redovisningen på adams
lektion och jag var så sjukt nervös, höll på att få ett sammanbrott men som jag skrev
det gick jävligt bra och att vi var först var så jäävla skönt, slippa tänka på det sen.
Vi tog en tripp till coop, köpte tia lott men ingen vinst (som vanligt). Resten av lektionen
lyssnade vi på redovisningar, TRÅKIGT.
Tog en tripp till a6 med älsklingsemmy, skulle köpa en födelsedagspresent till johanna som
fyller år idag, grattis mitt hjärta :). Blev en tröja och öronhänge (oroa er inte , hon har redan
fått det). Sen åkte jag upp till Elmia och bomässan där pappa var med jobbet, sen åkte vi hem
och upp till kusin på kalas, haha! Fy va roligt, en massa dåliga skämt. Mikaelas tog priset
men den var ganska rolig ;)
Nu sitter jag här och är helt matt efter denna veckan och vill sova. Imorgon mina vänner
är det utgång , ska bli nice. Nehe, ha det jävligt bra så hörs vi :)
/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0