tisdag, snart slut.

hej mina kära vänner!
Dagen har susat förbi fort som attan
och nu är det kväller igen. så vad har
jag hunnit med idag ?
-Skolan
-Slapp
-Träning
haha! Inte så mkt men skulle pluggat
men vafan det blir inte så. Ska ta tag
i det imon , JAG LOVAR !
Blev ingen friskis idag, men det tar jag imon
istället då har jag mer att göra än idag.
Körde på motionscykel istället.
Nu sitter jag och tittar på ''dejting in the dark''
haha ska bli kul och se hur dom reagerar när
dom får se varandra IRL. ;) Jaha, imorgon är
det onsdag, snart helg ju vilket känns bra.
nej flummigt inlägg, tillbaka till sängen :)
en grej till, man kan bli så besviken så lätt
när det gäller sina vänner. Think about it
/puss m
GE MIG SOMMMAAAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0