so far so good

än så länge har det varit en bra dag och vädret är ju sjukt fint
jag ska snart åka till stan igen, tjejerna har träning. Okej
jag har än så länge idag
-Hämtat nycklar
-Varit hos doktorn
-Varit på stan med tessan
ja det är det jag hunnit hittils, blev lite shopping också,
jävligt nice, köpte mig en ny sjal, ny tröja, nya armband
plus att jag fick ett linne gratis när jag köpte armbanden
haha det lönar sig att vara medlem. Jag slänger in bilder
senare ikväll. Hmm, ja vi köpte blommor åt mammi också
och jag hämtade ut mina tabletter som jag ska käka i tre
veckor, HOPPAS HOPPAS det hjälper.

Nu väntar jag på pappa sen ska jag ta bilen in till staden och
vara med på träningen och försöka fixa lite med mitt projektarbete
under tiden :)
slänger in två bilder från skolan igår
Världens bäästa :) <3
mina älsklingar :) Synd att inte matilda syns så mkt ;)
/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0