snart sängen

Imorgon mina vänner är det måndag, ny vecka nya möjligheter, right?
Denna veckan är ett rent helvete i Lisa, en jävla massa redovisningar
och arbeten som ska in så på fredag kommer det vara så skönt!
Ska ringa läkaren x2 imon, känns sådär! Balklänningar med mami
,plugga, försöka ut och springa en sväng också. Ja det finns en del
att göra. Hm, jag har kollat igenom lite gamla bilder och det är ALLTID
jävligt roligt faktiskt. Jag saknar faktiskt mitt lockiga hår, det var snyggt som
fan första halvåret haha. Something else ? ja juste jag längtar som fan till
turkiet, på tisdag är det två månader kvar, it's getting closer.
Nehe om man kanske skulle krypa ner i sängen, imorgon
kommer det bli en lååååång dag..
Godnatt
/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0