så kan det gå!

Okej, igår fick jag ett nytt tangentbord men när jag kom hem visade det sig att
det inte funkade men nu har datanissarna fixat det så nu är allt som det ska igen.
Idag är det tisdag, jag gillar inte tisdagar för lektionerna är ganska tråkiga och sådär.
Men nu är det snart lunch, blir dragon med Marie, Mattias och Tom :)


Efter skolan är det träning med tjejerna, måste dock skriva på min rapport eftersom
den ska vara inlämnad denna veckan så ska skriva som fan. sen ska Matilda sova hos mig:)
Imorgon är det onsdag, sista dagen i skolan för denna veckan vilket känns skönt
sen är det ju påsklov vilket också känns bra. Och framförallt så är det stockholm nästa
vecka oh vad jag längtar, stockholm med marie och emmy, kan ju inte bli bättre.


Oh måste berätta en sak! HAHA! Min syster har börjat jobba i Tenhult och hon har rufus
hos oss (hennes hund för er som inte vet). Och idag var det bara jag, emmy och min lillebror
hemma när hon kom med honom idag så jag tog upp honom och satte honom i sängen.
Jag trodde hon hade sett till så han kissat innan han kom men ICKE. Jag sa skämtsamt
''Kissar du i min säng måste jag döda dig'' haha! Ja sen tog det inte mer än en halv minut
så kissade han i min säng, OH ! faan va arg jag blev men han skämdes så mycket och han
är så söt så det gick över ganska fort, dock ska bädmadrassen in på kemtvätt kan jag lova.
HAHA ja så kan det gå när man har en liten valp hemma som inte lärt sig att man INTE får
kissa inne. Får nog säga till min syster att lära hunden lite vett ;)


Nu har jag insett att när man mår så bra som jag gör så blir det fel tillslut
nu har det gjort det..
/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0