räsercykel

HAHA ! kan inte låta bli att skratta åt räsercykel och jag vet att både
emma och emmy garvar åt det också. FF är också ganska kul.. om man vet
vad det betyder. Det har varit en fantastiskt bra helg faktiskt.
Mina vänner är ju helt jävla underbara och vi hade en galet rolig kväll igår.
Vi började hos emmy, därifrån finns en del bilder, ganska många är jäävligt
fula haha. Men bjuder på några iaf ;) Sen drog vi vidare till centrum, blev en
jäävla massa dans men satan var kul vi hade. Hamnade sedan hos marie efter
vi varit och köpt korv och jag hade haft intressant samtal med en viss person.
Somnade gott och vaknade vid halv 11.
Fick tag i emmy och vi gick dit ,sen blev det mat,JÄVLIGT gott. Emmy skulle
döma och jag och marie tog en sväng till emma, det var så skönt att se henne,
att se henne le och få höra att det verkligen var bättre. Du vet att jag tänker på dig.
Jag och marie gick hem till henne och la oss i sängen och somnade ganska gött
där. Sen kom emmy och vi tjötade och skrattade och sen kom emma och ännu mer
tjöt och skratt, räser, ff, lista, haha ja en del fina ord . Underbara vänner.
Nu är jag iaf hemma igen och jag har pratat med syster och vi ska ses på torsdag,
ÄNTLIGEN. Jag saknar henne heela tiden. Nej mina vänner, bjuder på lite bilder sen
får ni ha det bra så hörs vi imon :)
haha nej förresten inga bilder, HAHA!

Kommentarer
Postat av: marie

Du är bara så bäst gumman! inser att ja måste ta tag i det här med att läsa blogg! älskar dej <3

2010-03-21 @ 22:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0