plugg,plugg,plugg och lite mer plugg

sitter och skriver på psykologin, men det är inte så farligt, ganska intressant.
har gått igenom morgondagens redovisning i rastafari och även lagt
upp all min info om EU på våran blogg. Jag hoppas innerligt att det
inte blir vi som får redovisa för jag har ingen aning om vad vi ska säga eller
hur vi ska redovisa. Ska försöka göra klart en psykologi-uppgift idag och en historia
uppgift eller åtminstone börja med historian.  Har runt 10 uppgifter att göra
om man räknar med alla redovisningar. ah vi fick ha en redovisning idag också,
alla trodde det var nästa vecka men tänk vad fel vi hade. Gick inget vidare
läste rätt av, men jaja! Tur att det inte var en så stor uppgift.
bjuder på dagens outfit också :) (ursäkta bilden)
skor- converse - nilson
svarta jeanstights - Vila
Randig tröja - JC
Mörkgrå kofta - Veromoda
Skinnjacka - vila
Gul sjal - MQ
Rosa klocka - Ur&penn
åter till psykologin

Kommentarer
Postat av: emmy

du är så fin! :)<3

2010-03-15 @ 19:58:52
URL: http://emmyberglin.blogg.se/
Postat av: M

Fin du är :D

(Skulle jag hjälpa dig med bloggen? :P )

2010-03-15 @ 20:09:03
URL: http://wetpillow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0