när humöret är på topp

När man mår så bra som jag gör denna veckan hittils
så känns det som inget kan få en att bli sur eller bli
ledsen. Så känner jag just nu, men för att vara realistiska
så har man sina down perioder! Dagar man bara vill ligga
kvar i sängen och gråta för INGENTING. Det har jag ganska
många. Många av mina närmaste vänner vet varför.
Idag har det diskuterats mycket om killar och vem som är
seriös. Jag vet att mina vänner förstår nu när dom läser.
Ni tycker jag ska ge mig in i något men jag vill inte.. jag
blir bara sårad, love isn't for me! Så är det bara inte just
nu iaf.

Det är väl klart man vill ha någon där vid sin sida, det vill
vi alla. Men jaa!  Nej ni förstår ju hur jag tänker eller hur
speciellt mina vänner som pratade om det där idag.

tro inte att jag är deppig verkligen inte jag har inte
mått såhär bra på hur länge som helst och allt är tack vare
folk i min omgivning. TACK till er mina kära vänner
ni förstår inte hur mycket jag älskar er! Ni är världsbäst !

Kan man må så bra att det är skrämmande ? Känns
som allt bara kan bli värre..




Kommentarer
Postat av: emma heed

kom ihåg att jag älskar dig <3 :D

2010-03-10 @ 21:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0