mys

Sitter med emmy brevid mig och en chipspåse och chokladkaka i mellan oss.
Det vill säga allt är som vanligt när vi två umgås, men det är mysigt :)
Och jag älskar att spendera tid med henne,  finns ingen i hela världen
som kan mäta sig med henne, det går bara inte. Det har varit en bra dag
idag faktiskt, gick bra i skolan, lyssnade på magnus betner på samhällskunskpen
om feminism , HAHA såå jäävla roligt, ligger in youtube klippet sen. Sen har
henke börjat hata mig haha, baara för jag SLOG hans rekord mohaha, det var
kul, hihi. Hann med ett par ärenden på stan med marie också innan träningen.
Satt mest och skrev på projektarbetet innan emmy kom och vi åkte hem till mig
och sen blev det den vanliga rundan till konsum. Nu sitter vi här och chillar
som vanligt, skönt att få prata ut om allt med den lilla damen.
vi hörs imon :)
/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0