mina vänner

Jag måste få ur mig detta för det jaa detta borde ni alla få veta !
När jag är ledsen och nere då är det ni som får mig att må bra och ni
som får mig att våga hoppas igen. När jag skrattar är det ni som drar
skämten eller fular er! Det är ni som får mig att orka upp morgonen,
ni som får mig att inse att jag klarar mig själv, att jag är en bra person
att jag är stark. Utan er vore jag absolut ingenting, med er kan jag skratta
och gråta, ni förstår mig bättre än någon annan och ni skiter totalt i alla
mina brister utan ser bara det som är bra. Ni accepeterar mig för den jag är.
Det är ni som står kvar vid min sida när alla andra går, ni som aldrig lämnar jag
ensam. Det är ni som älskar mig när jag förtjänar det som minst ,ni som svarar
när jag ringer och gråter mitt i natten. Det är ni som har fått mig att förstå meningen
med livet, ni som alltid finns i mitt hjärta. Ingen av er förstår egentligen hur mycket ni
har betytt för mig, det är ni som gett mig hopp de senaste månaderna när jag mått
piss och velat försvinna, ni som fått mig att inse att jag har världens finaste vänner.
Jag önskar av hela mitt hjärta att jag kunde sitta här och beskriva vad ni betyder för mig
eller hur mycket jag älskar er , men det går inte för det finns inga så fina ord. Ni är det
viktigaste för mig, jag är ju 0 utan er. Jag vill att ni ska veta detta, det är viktigt för mig att
ni vet att jag uppskattar er till tusen. Jag vill sitta och skriva hela natten om hur jävla
lycklig ni gör mig och hur jäävla underbara ni är. Men förstå det att det är er mina tankar går
till dag som natt. Jag vet inte vad jag skulle göra utan er, lämna mig aldrig, LOVA det, snälla?
Jag behöver er så fruktansvärt mycket, oh nu kommer tårarna. Så mycket älskar jag er,
mina tårar rinner för jag är så glad över att ha er. så lova mig här och nu, alla ni mina vänner
lämna mig ALDRIG! Jag älskar er av hela mitt hjärta , glöm aldrig det!

Kommentarer
Postat av: emmy

jag älskar dig i all evighet! <3

2010-03-20 @ 10:54:28
URL: http://emmyberglin.blogg.se/
Postat av: marie

(L)

2010-03-21 @ 22:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0