min lediga dag

Dagen har varit fullspäckad men ja framför allt
så har jag kollat på balklänningar, FETT svårt.
OH! jag vet verkligen inte får prata med mami lite
mer. Hittade tre nya som jag verkligen gillar.
Har hunnit träffa marie, oh vad glad jag är
över det. Köpte mig en ny t-shirt från hm,
riktigt nice.
Men framför allt blev det en fika
med Emma arpstrand, hon är grym på cheese
cakes ;). Den var fruktansvärt god, vi hann med
lite skvaller som alltid och ja hon är underbar.
Blir nog tidigt i säng, har ju inget bättre för mig
eller det kanske blir ett avsnitt av cougar town ;)
Fredag imorgon mina vänner, jävligt gött !
en grej till... FUCK YOU ohh din IDIOT !
DU GÖR MIG SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0