Lördag :)

Det vart en lyckad kväll igår, vi dansade så vi fick mjölksyra
i benen haha ! Och vi skrattade och jag har inte varit så lycklig', mår
bättre och bättre nu. Inte ens du kan förstöra detta för mig!
Jag har inte känt mig såhär starkt psykiskt på länge.
Vi började iaf hos marie tillsammans med sanna och hanna och
marie såklart ;) Chillade och började dricka och hade tjejsnack
skönt att det bara var vi faktiskt. Och fina hanna hjälpte mig
med håret, ska klippa mig hos henne på tirsdag :).
Drog vidare till centrum och ja dansade natteeen lång..
Somnade gott hos marie vid halv fyra tiden.
Janne fick sova på madrassen , klanten missade bussen.
Idag blev det en frukost på sandens och sen en promenad
i solen och bussen hem!
Ikväll ska jag till sarah i nässjö, och det ska bli så härligt att träffa
henne igen, vi har så mycket att ta igen. Jag tar med mitt vin så
får vi se vad som händer!
/pusss m
Eftersom ni vill se mer av min klass, kan jag ju börja
med klassfotot :)
Bakre raden från vänster : Patrik, emil, Samuel, Jöjje, Mattias, Mattias, Robert, Patrik
Mellan raden från vänster: Johanna, Matilda, Klaes, Martin, Henke, Robin, Tom, Sofie
Främre raden från vänster: Mitti, Pontus, Jag, Sandra, Isabell, Martin, Jim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0