Längtan..

lite gnälligt om min uppdatering, får skärpa mig lite nu då ;)
ja,a vi sitter och gör i princip ingenting just nu, eller ah lyssnar
på christers moraltest och pratar med matilda och johanna om turkiet.
Längtar som attaaaan ! Ja,a sen har jag och matilda och johanna bestämt myskväll
på lördag, med film, god mat och maassaa godis :D. Annars är det bra
, känner mig pigg och sådär.
Idag är det träning med tjejerna, ska försöka hinna med ett par ärenden
på stan också sen ska emmy följa med mig hem efter träningen, mysmysmys.
På torsdag blir det en heeldag med syster, med fika och shopping, eller ja fönster
shopping för nu mina vänner behövs alla pengar till våran resa som ska betalas
nästa onsdag, ohh! Längtan är otrolig och sen är det party 3 april :)
ja det var nog allt tror jag eller nej måste göra en grej till
en ny favoritlåt ;) denna mina damer ska vi lära oss innan vi åker turkiet, eller hur
matilda ?
Ha en jävligt bra dag!
Ge oss 16 maj och sol och bad och en JÄÄVLA massa drinkar nu!

Kommentarer
Postat av: MM

The sounds ska gå på helvarv hela resan och hela sommaren och ja hela livet :D

2010-03-23 @ 10:58:31
Postat av: Anonym

jaa, mer uppdatering och kort=)

Ta lite kort på lördag då också=)

2010-03-23 @ 17:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0