långt inlägg

sitter i min soffa, käkar vindruvor och kollar på
dating in the dark. Varit en bra dag idag också.
Fått en redovisning avklarad också, två kvar.
Det var en grupp som skulle redovisa sin eublogg
och vi lottade om det och det blev INTE vi, såå
jävla gött! Satt och pratade med marie, emma och
pontus en stund och satt och stekte i mina solbrillor ,haha!
Matilda var heelt gaalen i slutet av sista lektionen idag,
eller ja vi var väl båda två det. Sjöng, klappade, haha jaa
slog varandra vettifan vad vi höll på med. Men hon är min solstråle
och stjärna :)! Piggade verkligen upp mig idag.
Stack till träningen efter skolan, satt och skrev på projektarbetet.
Måste få säga till tjejerna hur goa dom är och hur bra dom är på
att pigga upp mig, ni är så himla goa är ni och heelt undebara !
Nu sitter jag och ska kolla på desperate houswives, ska försöka
plugga lite historia också, och lite om kost.. ohh va mycket det är nu.
Skriver inte mer idag, vi hörs imorgon :)
/puss m
Samuels rumpa och martin :)
Pontus in action, singing !
henke ser en aning besvärad ut ;)
Matilda, dancing queen ;)
En jävligt glad jag :)
tackar mina vänner för att jag mår så bra just nu!
/puss

Kommentarer
Postat av: Anna

oh vad roligt med lite bilder:)

hoppas på mer:)



2010-03-17 @ 12:15:07
Postat av: johannes

Hahaha pontus :) och matilda :P

2010-03-17 @ 13:19:50
Postat av: A

fin blogg. :]

följa varandra med bloglovin? :*

2010-03-17 @ 13:38:24
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: MM

hahaha HG!!

2010-03-17 @ 15:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0