enda gången jag backar är när jag tar sats

Har vilat en stund nu så ska snart käka lite, hungrig som attan.
det har varit en bra dag, fått en del gjort, skrivit på projektarbe,
lämnat in en historia uppgift och nästan skrivit klart en psykologiuppgift.
Ska kolla på Alvin och gänget två sen haha, i brist på andra filmer liksom.

förutom det så känner jag mig såå dissad. Jag visste att det var för bra
för att vara sant, att jag inte riktigt spelade i den ligan, jag är inte bra nog
helt enkelt. Jag släpper det så gott jag kan och går vidare. 

Imorgon ska mammsen opereras och jag ska på handledarmöte sålänge
sen tar jag nog en sväng på stan också, behöver fixa mina skor och hitta
en ny klänning till lördag, sen ska jag fika med emma också :) världens
finaste emma <3.


nu är det mat ,

/Puss m

Kommentarer
Postat av: emmy

du är mer än tillräckligt och mycker därtill! i love you <3

2010-03-31 @ 21:32:14
URL: http://emmyberglin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0