en lång powernap

ja en powernap på sisådär 14 och en halvtimme haha !
Nej men igår skulle jag ju ta en nap vid halv sex och sen plugga? HA!
Jag somnade halv sex och gick upp för en timme sen, HAHA! Helt sinnessjuk
att jag kunde sova så länge :S, nu är jag iaf utvilad och redo för dagen

Hur som helst gårdagen var bra :)
Vaknade ju brevid emmy, lite stressigt på morgonen men vi hann minsann med
tåget. Bussarna var det lite värre med haha ! Chauffören kunde inte stänga dörrarna
och ja massa skit. Vi började iaf dagen med body balance eller ja lisa gjorde det.
Var jävligt roligt, haha jag skrattade massa, det var inte bara jag som var vig som ett
kylskåp. Efter kunde jag inte gå, mina ben vek sej, helt sjukt, gjorde så GALET ont.
Mina muskler har nog inte läkt än så nu jävlar ska jag fixa nya muskler, men ont gjorde det.
Sen blev det käk med tjejerna och skitsnack med emmy, marie och matilda.
Det blev lite bus också i arenan haha ! Psykologin gick bra, det var roligt faktiskt.
Mycket disskusioner osv. Robert och killarna kom på att dom kunde bygga torn av stolarna
också, mycket kreativt. Sen åkte jag iaf hem och åt bullar som mamma hade bakat, JÄVLIGT
gott. Sen somnade jag HAHA!
Dagen:
- först och främst get dressed
- Syster hämtar upp mig
- Hämta nycklar
- Läkaren
- stan och fika med syster
- Träning med tjejerna
- fixa ALLT till imorgon


yes, som vanligt en del att stå i på min lediga dag.
vi hörs helt enkelt ikväll.
/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0