bakis ?

ine jag, nanan! jag blir inte bakis, vet inte varför
men det är jag glad för, så en tanke till alla som
är bakis, HAHA ! så jäävla kul att retas.. Ni såg väl
dagens outfit igår ?jag invigde min skinnjacka för i år.
Och den är tillochmed snyggare än vad jag minns haha!
Nu väntar jag bara på att mina jeans ska torka sen är
jag redo för vad kvällen har att erbjuda. Kör på Jeans,
t-shirt, kofta , skinnjackan och mina älskade skinnconverse!
Redo för en kväll som kan innebära vad som helst :).
Men jag ska framförallt ta igen massa med sarah och
sitta och dricka lite vin.. oooh !
Jag tar med kameran ikväll, vem vet jag kanske stöter på en
och annan rolig person ;) kan ju alltid hoppas.
/puss n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0