äntligen

nu tänker jag inte göra mer idag, jag är helt slut och mina ögonlock
ramlar snart ihop. Det har varit en tuff dag eller ja hela veckan hittils
har varit tuff, ge mig fredag kväll ,ooh.
Hur som helst
vi har gjort klart våra cykeltester och sammanställt det i ett dokument,
jag har skrivit lite mer om kost och sådär. Det var väl vad första lektionen gick
ut på idag, att göra så mycket om möjligt i princip och ja vi hann med en del.
Sanna, jag och emmy hoppade lunchen idag , inte sugen på fisk. Chillade på
a6 istället, som vanligt innan psykologin, där gjorde jag för första gången klart
en uppgift på lektionstid, nu ska jag bara ta ikapp det jag ligger efter. Dock ballade
vi ur när alla gått (jag, emmy och matilda). Men det var kul, mycket skratt i skolan just
nu och det känns skönt.
Emmy och jag tog en glass på McDonalds innan vi åkte till henne och där
var inte nivån hög alltså, skulle ni sett oss idag hade ni trott vi var störda
HAHA! Men det var jävligt roligt iaf, tack älskling :). Mamma och pappa hämtade
mig och vi handlade maat, gutt. Nu har jag städat och pluggat klart för kvällen
och sängen är renbäddad och ser inbjudande ut. Har ju sovmorgon imon också.
eftersom det är min lediga dag.
imorgon ska jag :
Ha handledarmöte kl.13.00- NERVÖS
Träffa sofie för att plugga kl.14.00
Träning med tjejerna
Hämta marie och sen till emma!
Sist men inte minst, finbesök ;)
emma, jag är så otroligt stolt över dig, du är så stark och
jaa, du kllarar tamejffaanallt. Du är grym gumman och du
vet att jag alltid finns här för dig. Du är heelt otroligt mitt hjärta.
Glöm aldrig att jag älskar dig !
lite bilder från idag också och sen ÄNTLIGEN sängen :)
Robert, martin och samuel på psykolgin idag :*
haha älskade älskling ;)
Denna fina teckningen gjorde emmy till mig idag, men en jäätefin
text haha !
ser ni vad det står ?
här har konstnären själv varit framme (emmy)
En gammal bild på emil och henke ;) Kastade paraplyet till varandra utanför fönstret.
avslutar med en egobild ;)
juste , jag behöver eran hjälp, ska byta profilbild på facebook,har nu
något förslag ? kolla igenom den senaste veckans inlägg och skriv vilken
jag ska ha :)!
nu säger jag godnatt innan jag somnar :)
/Godnattpuss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0