studenten

I fredags tog vi studenten, det var den lyckligaste dagen i mitt liv.
Hela klassen tillsammans, vi skrattade och mådde så jävla bra.
Nu är allt slut och jag saknar dom redan, nu får jag inte gå upp varje
morgon och träffa mina bästa vänner, får inte sitta och skratta åt sjuka
skämt jaa ni vet hur det är. Man säger att man hatar skolan men jag erkänner
här och nu, jag kommer sakna det! Jag menar, vad händer nu? Vem kommer
jag träffa igen? Kommer vi tappa kontakten med varandra? Nej det vill jag inte.
Just nu vet jag faktiskt inte vad som händer efter sommaren.. Sommaren tar
jag som kommer. Sen har jag alternativ, Luleå? Umeå? Stockholm? ah ingen som
vet än så länge, inte ens jag.

I sommar är inte planerna så stora heller förutom Göteborg, Stockholm och
sen har vi börjat smida lite planer om turkiet också. Det är väl det som kommer
hända sen kommer jag försöka träffa kompisarna lite också. Jaa så är det iallafall..

Just nu har jag inte min dator utan får den på tisdag då kommer alla bilder ni väntat på :)

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0