sanningen gör ont

Det är dags att inse vad som är sant, jag funderade på mitt val
i onödan. Jag visste inte vad jag ville men hoppades ändå, trodde
du skulle ha förändrats men jag hade fel. Du gjorde mig besviken
precis som du gjorde sist. Jag kommer nog aldrig få reda på om jag
valt rätt men det är en chans jag får ta, jag är inte redo för att få mitt
hjärta krossat igen. Det har hänt för många gånger nu, nu är det bara
jag och det 'r väl det jag är bäst på. 

Jag saknar att vara utan problem, jag saknar att alltid vara glad och
inte behöva tänka på morgondagen. Jag saknar  mina vänner, saknar
att ha folk runt omkring mig varje dag som tycker om mig. Det är dags
att inse att det är ny tid framför nu och den är oviss, ingen vet vad som
kommer att hända nu. 

Men jag har lärt mig att ensam är stark och att jag kan klara det mesta,
under de senaste tre åren har jag lärt mig att man inte ska ge upp när
man möter en svårighet. Ge aldrig upp, fortsätt kämpa och så kommer
det förmdoligen lösa sig men framför allt har jag lärt mig att sanningen gör ont

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0