musiktips

Jag har väldigt blandat musiksmak, lyssnar på allt som är bra liksom.
Ingen favorit stil, utan det som är bra är bra! Sen vet ju ni att jag älskar
Springsteen, men nu ska ni inte få några springsteen låtar utan något annat. 


Tror ni minns denna tjejen från idol förra året.. Hon var min favorit hela vägen
och nu har ni en ny låt med henne :)


Ingen har väl missat oskar linnros, var med i snook. Lyssna och njut, alla
hans låtar är helt underbara!


Tror många av er har hört Melissa Horn men för er som inte gjort det är detta
ett jävligt bra tips. Det är inte bara bra, det är jävligt bra

Hade ett till, Erik Linder - regn hos mig men hittade ingen bra video.
Orup tror jag gjorde den från början men det är blev bra av Erik Linder.
Gillar den låten just nu..
Så enjoy mina vänner, nu ska jag i säng för imon väntar
mer jobb :)

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0