goodie

Sitter i soffan, trött som satan och funderar på att lägga mig raklång
och bara slappa men jag kommer nog somna då.. Kvällen igår vart
super! Mötte upp Marie och Svante sedan kom Rasmus också och Svante
käkade pizza och vi tittade på ,haha! Sedan tog vi oss upp till axamo för att
bada. emma följde med också. Där uppe väntade lite mer folk och senare
kom Johanna, Erik och Frida och vi plaskade ett tag i det underbart sköna
vattnet. Sen blev det pizza hemma hos Rasmus med Marie, Emma, Sara,
Johan och Svante, mycket trevligt. Natten spenderade jag hos fina marie.
Mycket minnen hos henne :)

Idag har jag hjälpt pappa att klippa buskarna och sedan varit och fikat
och sådär. Ikväll blir det nog mys ;)

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0