allt möjligt + studentbilder

Oj vad jag skriver dåligt men det är så mycket som händer nu och
det är ju så fint väder att man bara vill vara ute!! Jag ska försöka bli bättre
ett inlägg om dagen iallafall med lite skvaller och bilder så bilderna för
detta inlägget blir de få bilder jag har från studenten :)

Annars är allt bra med er? Jag var hos emma igår och möös, det var såå
varmt så vi drack cola och kollade på sex and the city och senare män som
hatar kvinnor, det vart en toppen dag :). Idag blir det nog beachen ska strax
hoppa i bikinin och sen åka. På tisdag drar jag till stockholm, ska shoppa och träffa
mina kusiner lia och fabian och lilla lia går nu ser fram emot det. Men framförallt så kommer
becka hem kommande vecka,ÄNTLIGEN! som vi saknat henne..
Nu får nu ni mina bilder från studenten (ska fixa fler från min kusin)


(klicka på dom för att få se dom i större format)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0