what a night

Det var nice igår:) vi hade skitkul.
Tackar alla damer som var med igår.
Tyvärr kan jag meddela att njag inte får
över bilderna från kameran just nu. Men
det kommer så småningom, i'm working on
it. ;)

jaa, annars så är väl livet som det är. Lite skitsnack
här och där. Inget ovanligt med andra ord..
Imorgon ska vi hämta hem lillebrosan. Sen får
vi se om jag hjälper till på min kusins disco ;).
jaa. Jag har inget mer att säga. Lovet är snart
slut och det SUGER JU ÅT HELVETE!

Kan ju passa på att säga till Marie, Emma och emma
att ni är underbara och jag älskar er :) Tack för många
mysiga kvällar detta lov, hoppas på en till ;)! <3

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0