what a day

Kom på mig själv att sitta och fundera vad jag ska göra innan paradise
hotel börjar ,självklart ett blogginlägg ;) Dagen har varit bra men haer varit
CP-trött, sover frukanstvärt dåligt nu. Det är jobbigt som fan. Hur som helst
idag var jag på praktiken till ett, då det var utflykt på fritids och mitt
ben jaa pallar inte för mkt just nu.

Kom iaf hem, fick åka med min moster skönt att slippa gå. Slängde mig i soffan
och kollade på film, Guess who. Den gick på nian igår men vi spelade in den så
den tittade jag på. Bra film det där faktiskt. Fick lite mat i magen, sen somnade jag
gött på soffan. flyttade mig dock till mitt rum och min sägn efter ett tag och vaknade
när pappa kom hem vid halv 5 och kom på att det var träning med tjejerna idag.

Stressa Stressa. Gick bra på träningen iaf, tjejerna är så härliga allihop :).
Snackade med Anja en sväng innan hennes pappa kom, trevligt sällskap.
Träffade emmy en sväng också :D och hann säga hej till johanna.
Hur som helst har käkat lite nu, men känner mig lite illamående, vilket
inte känns så jävla bra. Skulle dock inte bli förvånad om jag fått det eftersom
det går mycket sån skit nu.

Nu ska jag slänga mig i sängen framför tvn och tagga

PARADISE HOTEL FINALEN :D

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0