Var tacksam

FUCK säger jag bara! Nu fick jag världens ryck på mig själv.
Fan vad man gnäller om sitt liv, hur mycket problem men har
och att man gjort åt alla sina pengar osv. Men vafan tänk på
alla dom som mist sitt hem i Haiti? Det är dom det är synd om.
Och tänk på dom i afrika som dör av svält och sjukdomar varje dag.

Här sitter vi i sverige med rinnande vatten och mat på bordet varje dag.
Visserligen har kanske inte alla det, men i överlag har vi det bra här i sverige.
Det är fan inte rätt att sitta och klaga på hur dåligt man har det
när det finns folk som inte har någonstans att bo eller, inte får någon
mat eller lider av allvarliga sjukdomar i fattiga länder osv.

Nej jag skänker en tanke till alla där ute som har det svårt.
Jag blir ledsen när jag tänker på hur illa man beter sig trots
att man har det bra. Jag sitter och lipar när jag tittar på den nya videon
till we are the world. Dom har förlorat ALLT där nere i haiti,
ALLT! Jag tycker vi alla skänker en extra tanke till alla som
har det svårt..

Jag vill också skänka en tanke till alla mina nära och kära,
mina vänner och familj! Ni är det bästa jag har och jag
älskar er, jag är så oehört tacksam ! Vi har så mycket att vara tacksamma
för och så mycket kärlek att ge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0