vår snart?

Idag har jag slappat sönder! Det är ju faktiskt söndag och jaa ;).
Vaknade med marie jämte mig och emma i soffan. Blev en myskväll
igår med bastu, tjejsnack och jävligt låg nivå på skämten HAHA!
super var det <3.

När flickorna åkt blev det film, tog tag i mig själv och såg på
inglorious basterds, pappa har tjötat som fan om att jag ska se
den och shit! VILKEN FILM ! Sinnessjukt bra, 5/5 hellt klart, se den.
När jag satt och tittade innan lät det som det åskade och hela huset
skakade, blev SKITRÄDD. HAHA! Då var det snö från taket som
ramlade ner.

Och nu börjar vi närma oss våren, det har börjat töa och jaa
jag kan inte låta bli att tänka på turkiet. 16:e maj sätter vi oss
på planet och flyger iväg. OH räknar med att det blir den bästa
resan någonsin ! GE MIG MAJ NU NU NU


En annan sak jag inte kan låta bli att längta efter alla fina vårkläder!
Längtar efter att kunna klä mig i min skinnjacka och converse utan att
frysa.. :) Finns en springsteen t-shirt på HM som jag är sugen på finns dock
nte i butik !

Imorgon ska jag till skolan, få tillbaka min dator, finally!
En lektion, sen balklänningar med mamma och syster!

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0