update

usch vilken dålig uppdatering, sry för det mina vänner.
Sitter iaf hemma nu och snorar, usch men detta kan vara
det värsta förkylningen på länge..

anyway.. har väl inte hänt alltför mycket. Matilda gnällde
på min blogg, som vanligt. skulle uppdatera men glömde publicera
sen var skiten borta. Är glad över att vara tillbaka i skolan.
Träffa tjejerna varje dag :D

I fredags sket vi i utgång och jag,marie och emma tog en
fika på claras istället med skvaller och mycket med tjejsnack.
Sen mös vi i maries soffa medans emma intervjuade oss för
sin blogg om sex ;) vill ni läsa? här är emmas blogg <3.
jag hämtade upp johanna innan jag åkte hem också.

Igår när jag vaknade hade jag sms som itne var så roliga :(
Marie i love you <3. Pallrade migg upp vid tio tiden och kollade
lite på os-invigningen innan jag skulle köra lillbrosan till en polare
i vetlanda. Vi kom iväg och ja allt gick bra, hade johanna som sällskap.
Hittade väl kanske inte helt rätt direkt men till slut så.
Hem och duscha och sådär sen in till stan, möta marie sedan till emmas place.
Göra sig iordning för 80-tals fest. Dricka, skratta, tjöta osv..
Vidare till en fest på cigarren, chill och sådär. Vi promenerade till centrum
och sen dansade vi tills våra fötter VÄRKTE.  Jag och marie gick till henne,
någon tyckte hon såg ut som en skadad fågel xD. Vi somnade runt fyra
efter många om och men.

Idag vaknade vi halv tio och bara tog det lugnt sen kom maries syster och
vi tjötade och jaa nivet, trötta :P. Gick till vip innan pappa kom och köpte godis
som jag ska vräka i mig ikväll tänkte jag. Har pratat med emmy också :)
jaa, det var väl allt tror jag haha.

bilder från igår kommer ni nog hitta hos emma så småningom :)

tack tjejer för en underbar kväll igår och en extra påminnelse till marie
jag älskar dig och du är världens bästa <3

ha en bra alla hjärtans dag också.
/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0