småsaker i vardagen som gör mig glad

Även fast jag just nu har en period som är ganska dåligm
mycket skit som händer så finns det vissa saker som gör att
man ler lite extra.

umgås med sina vänner, när busschauffören är extra trevlig,
när man får ett gulligt sms av någon, när någon visar att dom bryr
sig, av att sitta och titta på roliga program haha, få veta att det finns
människor där ute som älskar än, jaa ni vet sådana där småsaker.

ville bara säga det. Det behövs inte mycket för att göra någon glad.

Btw, nu när jag skrivit ett inlägg kan jag väl passa på att säga
att felix herngren är FETT rolig :) HAHA ! Världens bästa kommentator
(Vinterspelen).

jaa, iaf. Tack mina vänner framför allt för ni finns, och ja det fanns
en viss person som faktiskt förstod att det inte stod rätt till idag.
Tack emil :)

/puss m


Kommentarer
Postat av: Jag :)

fin bild :)

2010-02-10 @ 21:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0