Onsdag, känns som torsdag.

Kom hem för en stund sen, blev senare idag, hade många barn på fritids och ja
jag ville liksom inte gå hem. Det har varit en bra dag, som vanligt. Lite trött ,också
som vanligt haha. Skulle åkt skridskor idag med barnen men med all den snön som
hade kommit under natten blev det inget med det. Dom fick leka lite inne istället.

Vi hade även lite gympa, lekte kinesiska muren. Gamla minnen säger jag bara.
Fick lite mat i magen och sen lunchrast för dom små och jag kollade vilken bok vi
skulle läsa och sådär. Blev en alfons bok. När kl blev ett skulle vissa hem andra till
fritids. Pratade Lite med Sofia och sådär, bestämde lite inför helgen.

Fritids och fri lek, målade lite med tjejerna sen mellanmål och sedan film.
Känns jobbigt att jag ska slut på fredag för jag älskar dom , jag älskar barnen och
jaa allt :) När jag tänker tillbaka på när jag var liten så kommer man ihåg en del.
Speciellt när man är på ett ställe som man själv gick på som liten. Saknar faktiskt det
lite, alltså inte att vara liten, men alla människor som var runt mig. Framförallt dom
som var ens bästa vänner som liten.

jaja, anyway, ska faktiskt ut idag haha, lilllördag trots allt. Blir dock ett par
jeans och en topp :) orkar inte köra på klänning idag. Blir inte så länge men
skönt att komma ut lite..

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0