ledighet

jaha sportlov nu , känns ju ganska skönt måste jag säga.
väntar på att syrran ska komma en sväng. Blir nog pizza
idag haha! usch kollade mitt konto nu, 30 kr, JÄVLIGT illa.
Får be pappa om pengar sen haha. Ja,a annars är allt bra.

Jag är fortfarande galet förkyld och sitter med tussar i näsan.
Jobbigt som satan alltså. Ikväll ska vi till marie för att fira hennes
födelsedag med tårta och sådär :D Det är hon värd våran älskling
hihi.

Nu blir det tvn sen ska jag duscha och ta tag i mitt liv, haha !

have a nice day..

/puss m

Kommentarer
Postat av: bea

Åh! Jag vill också ha lov! Vill inte ha tillbaka skolan, men loven vill jag ha tillbaka :)

Fin blogg förresten!

2010-02-15 @ 11:58:43
URL: http://beatriceklingvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0