idag strejkar jag och stannar inne !

heelt klart! För förkylningen vägrar ge med sig och jag
ÄR SÅ JÄVLA trött på den nu så jag tänker inte gå utanför
dörren idag sådetså. Hostan är värre och jag är mer täppt.
Vad är det här ? Lugninflammation ? börjar ju undra.

Hur som helst. Det var maries födelsedag igår och det skulle naturligvis
firas. Vi fikade och hon fick lite presenter. Sen åkte vi till marie och
speladfe kort, jag och marie tog hem segen :) Sen drog vi hos alla hemmåt.
Det var supermysigt, jag älskar er tjejer. HAr bilder på kameran men
ingen sladd till kameran HAHA! så ni får vänta men det kommer.
Iaf Emma, Emma och marie och jag hade jätte trevligt, käkade lite chips
och drack cola medans vi spelade ochsådär. SUPERKVÄLL. PRecis vad vi
behöve, tjejsnack.

Nu ska jag ringa och beklaga mig till pappa och be om semla när han kommer hem,
hur ofta är man sjuk liksom och det är ju faktiskt fettisdagen ;)

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0