fick hem en rolig katalog idag..

Inte för er, men för miig :D En katalog från Luleås tekniska universitet.
Kändes bra faktiskt, så senare ska jag sätta mig och kolla igenom alla
program och skit. Har dock förmdoligen redan bestämt mig men det
tar vi inte idag.

Förövrigt så är mina stygn borta nu, gör lite ont i benet faktiskt.
Sitter och trycker i mig vindruvor också haha, FETT GOTT.
Snart käkat upp en burk. Imorgon ska jag sova hos farmor.
Massaa myys :) hihi.

Satt och tjötade med Mysan, Linnea och Lollo på träningen idag
och matilda också en stund, helt underbara tjejer det där ;)<3
Träffade johanna en sväng också, vilket man blir fruktansvärt glad
över :D

/puss m

Kommentarer
Postat av: lollo fröjdh

du är också en underbar tjej martina :) <3

2010-02-11 @ 12:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0