better and better

Jag är piggare nu, känns bra med medicin ochsådär.
Idag orkade jag tillochmed ta en dusch! Och lagade till och med
mat men sen näör jag ätit och satte mig vid tvn känndes det som
jag sprungit ett maraton och jag somnade. Mamma påpekade att det
blir så när mahn inte är hekt frisk. ja, jag och lillebror såg precis
upp, haha! ganska rolig faktiskt :P

Trött på att vara hemma, saknar tjejerna galet mycket. Blir ingen
skola mer på hela veckan :/  jaja, då blir jag ju helt frisk iaf.
På lördag ska jag träffa marie iaf, TACK GODE GUD för det.
Saknar dom allihopa galet mycket nu..

emmy har jag inte träffat på snart två veckor :/ jobbigt.
lovelovelove <3.

nehe.. Ska väl inta soffan och kolla på en film till..
blir förmodligen inglorious basterds (stavas?).

/puss m :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0