synden straffar sig själv ?

Ringde mamma på vägen hem från skolan för att kolla läget,
hon hade varit hos frisören och det hade tydligen blivit JÄÄTTTELJUST
och hon tyckte inte alls om det, det roliga är att när pappa rakt
av sitt hår tyckte mamma det var jättefult och hemskt. Kan det vara
så att mammas hår blev dålig för hon sa till pappa att det var så fult?
HAHA nej men kanske iaf är så att synden straffar sig själv..

Sitter hemma nu iaf och ska snart lägga mig ner i soffan och chilla
sen ska jag och mammsi ut och promenera. Måndagar är inte så hemska
trots allt, jag slutar kvart över elva och det är skönt. Vi hämtade våra
studentkläder idag, min tröja woohho! Henke köpte världens fulaste
kalsonger HAHA! Lunchade med johanna idag också, mysmysmys.

Mamma har bokat tid för min håruppsättning till balen och sminkningen också,
skönt att ha det fixat, nu är det bara skor och väska kvar sen är jag ready.
Måste hitta en fin studentklänning också, tips?
/Puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0