ta vara på det du har !

När emma, en av mina och närmaste vänner fick vara på sjukhus
och varit nära att dö fick det mig att tänka.

Jag tror vi tar för mycket saker för givet. Man måste ta vara på det man
har, visa att ens nära och kära verkligen betyder något. När du minst
anar det kan de vara borta. Ta aldrig en vän för givet. Det finns inget
i denna värld som betyder mer för mig än mina vänner och man kan
inte säga det tillräckligt många gånger - jag älskar er. Ni är det bästa
jag har. Det är ni som får mig att orka, det är ni som ställer upp när
jag behöver det och ni som får mig att inse att jag är bra precis som jag är.

För bara två månader sen var jag jätte deppig och nere hela tiden men
det var då mina vänner verkligen visade att dom älskar mig och finns där.
Dom stöttade mig och fick mig att skratta när jag ville gråta. Vad jag menar
är att om du har folk omkring dig som du älskar och bryr dig om, visa det!
Man blir så otroligt glad när man får höra att det finns personer bryr sig om en.
Det kan räcka med ett ord, en kram, ett sms ja något litet för att man ska bli glad.
Men ta aldrig någon för givet.. Ring en extra gång och kolla så allt är bra, berätta
en gång extra hur mycket han/hon betyder för dig.

Jag vet inte vad jag skulle göra om det hade gått åt helvete för emma, för
jaa hon är en helt underbar person. Hon skickar iväg ett inlägg på facebook
där hon skriver att hon är stolt över mig osv. Det gör mig glad, hon är
så jävla bra. Att göra någon glad är en av de bästa känslorna som finns.
Vad jag menar är visa att ni finns där och att ni älskar era vänner
och eran familj innan det är försent. Jag skulle ALDRIG klara att någon av mina
vänner försvann. Och när detta hände, blev jag ställd, tänk om det skulle hända någon
mer av mina vänner något, det skulle jag inte palla. Jag vill bara visa för mina
vänner att jag älskar er till TUSEN och merdätill. Glöm aldrig bort era nära och kära,
det är det finaste ni har.
/puss o kram

Kommentarer
Postat av: emmy

jag finns alltid här för dig, dag som natt älskling! du gör verkligen min dag och jag blir helt tårögd när jag läser detta, för jag älskar dig så mycket! jag hoppas verkligen du förstår hur jävla mycket du betyder för mig och hur lycklig jag är som har dig som vän. du är min sol i mörkret, min stjärna på himlen och det bästa jag har. du är min bästa vän! <3 jag är vilsen utan dig, känns som jag står mitt i allt och inte vet vart jag ska ta vägen men när jag ser dig vet jag direkt att dit ska jag gå, till dig. ville bara skriva att du verkligen är mitt allt och jag vet inte vart jag skulle ta vägen om någonting hände dig, usch vill inte ens tänka tanken..



kort och gott, jag älskar dig bästis! :)<3

2010-04-06 @ 12:30:20
URL: http://emmyberglin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0