ta tag i sitt liv

Nu kom tessan och hämtade rufus, skönt kanske man kan få ta sig en nap.
Eller nej jag måste tvätta nu och packa för imorgon mina vänner  drar vi till
stockholm, inatt kl 4 sätter vi oss i bilen och kör mot våran huvudstad och tillbringar
våran helg där, vi kommer åter på söndag ;)


Farmor har varit här och fikat också, fick lite pengar och senare kommer marie och
emmy för att sova här så de slipper komma inatt haha. Det kommer bli så skönt att komma
iväg ett tag med världens finaste tjejer.
nu ska jag tvätta och börja packa


/puss m

Kommentarer
Postat av: Emma

åh va kul!!!!!!!!!!!!!!! festa där uppe åt mej med!

nästa gång vill jag hänga med...om jag får? ;P

rocka brallorna av alla brats på stureplan my love <3

2010-04-09 @ 15:40:03
URL: http://emmaarpstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0