STOCKHOLM

Nu är vi här, var framme redan vid halv 8 tiden, åkte tidigare
med tanke på risk för köer och så men det gick bra. Hämtade upp
min farbror också och lämnade av dem på arlanda. Sen åkte vi
till åkersberga där min faster bor, blev dock McDonalds först då
vi var skithungriga, mcdonalds mat vid 10 på morgonen HAHA!

Njöt lite av det underbara vädret innan vi åkte till lägenheten och
träffade min kusin ochsådr. Kollade på tv och sov en stund vi var
alla ganska trötta efter LITE sömn inatt, ( 2½ timme). När vi vaknat
så åkte vi och handlade mat sen hem och packa upp och gå en sväng
ner till centrum kolla lite i butiker.

Sen blev det hem och laga mat, blev jävligt gott :D. Jag och marie somnade
igen medans emmy diskade HAHA!. Vi har tagit det lugnt hela dagen och
ska försöka komma i säng i vetig tid för imorgon blir det shopping för heeela
slanten. Ska ta en fika med min kusin också, jenny mysigt mysigt :).

Nu kom emmy från duschen, ha det bra :) vi hörs imorgon !

/pussar från vår huvudstad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0