samma dag igen..

då är det fredag igen, känns som jag skriver att det är fredag varje dag
haha. Veckorna går ju så fort det är måndag sen är det fredag igen, eller
det känns så. Igår kände jag mig lite piggare och feberfri så åkte med syster
och klippte klorna på rufus sen mötte jag upp emmy och senare marie och
vi köpte present till emma. 

Emmy följde med mig hem och vi käkade pizza, SJUKT värt :) Tog en promenad
med johanna och berättade om stockholm, hon hade väntat på att höra alla detaljer.
Satt och tjötade bort timme efter timme innan vi somnade gott i min säng. OH vet ni
så jäävla hemskt, igår hade jag en humla på mitt rum på morgonen så öppnade
fönstret för den skulle flyga ut men när vi skulle sova låg den under mitt täcke , USCH!
den brände mig på tummen när jag slog bort den. fyfan vad rädd jag blev haha.

Idag på morgonen var vi i tid och sådär men när vi kommer till tåget kom fröken berglin
på att hon glömt sin mobil hemma hos mig så vi missade tåget! TYPISKT , men vi löste
det genom att låna min kusins bil, bytte med pappa till våran bil på hans jobb ist, känns
bättre att köra den haha. 

Nu är jag i skolan, förkylningen börjar lätta lite och har övergått i lite hosta. Ikväll ska vi till emma
och sen utgång och imorgon ska jag till göteborg med mamma :) kommer bli en bra helg det här..


/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0