pic's

det har varit en bra men lååång dag. Hunnit med en del iaf, varit
på coop och handlat för imorgon. Städat, varit ute och gått, pluggat
och sett film. Ja en del saker har det blivit iaf. Nu har jag varit så duktig
att jag lagt över bilderna från min mobil så nu ska ni få njuta av lite bilder
innan denna långfredagen är slut och imorgon mina vänner är det dags, nu
snackar vi ALL IN på riktigt ;) Här kommer bilderna iaf,

Enjoy :)

marie och malin i lekparken
Kärlek
HAHA ! Du får bjuda på den mitt hjärta
Världens finaste matilda njuter av solen :)
Jag och sandra i solen
myskväll med matilda
andrea och jag var rika för en stund, innan vi betalade resan
Årets påskris ;) fixat av mig och pappa


så mina vänner det var bilderna för denna gång kommer mer bilder
snart igne. Detta får avsluta min dag, vi hörs imon (på min dag)

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0