Påsklov

Jaha mina vänner! Påsklovet har börjat, nu ska jag snart platta håret innan
det är dags att köra mamma till sjukhuset. Jag har ingen lust att sitta och vänta
på henne på sjukhuset, sjukhus är läskiga. Men jag ha ett handledar möte att gå
på sen ska jag strosa några timmar på stan om det underbara vädret håller i sig.

Ja,a imorgon ska jag städa heela huset innan lördagen så slipper jag göra det
på min födelsedag, för det pallar jag inte. Ska se om vi kan fixa lite värme på altanen
också så vi kan sitta där och käka. Då lovar jag att ta bilder, jag har faktiskt en del
bilder på min mobil men ska lägga in dem senare. Nu ska jag fixa mig och sen åka.
ha en bra dag.

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0