osäker på sig själv..

Jag är ofta orolig för att saker ska gå fel att jag ska göra fel och att
folk ska tycka dåligt om mig, mycket är för att jag är så osäker på mig
själv. Både mitt självförtroende och min självkänsla är dåligt. När jag
är med mina kompisar mår jag bra och skrattar. Men sen är det något
innerst inne som gnager och får mig att må dåligt fort igen

Jag kan lätt ta illa upp av saker som inte är så stora men det bara blir så.
Jag är så rädd för allt runt omkring, jag är rädd att mina vänner ska sluta
vara min vänner och att jag ska stå ensam kvar. Jag är inte stark ensam
det är inte min grej. Jag behöver mina vänner och ibland tar jag saker på fel sätt
och bli sur över något jag inte borde bli sur över. Det handlar mycket om
när jag är ensam.. När jag är ensam känner jag mig så liten och just ensam.

Kanske låter konstigt, det är inte så att jag alltid behöver ha folk runtomkring mig
men jag är så rädd för att folk ska vända ryggen mot mig. Jag tror inte på mig själv
för fem öre, det är skitjobbigt att inte kunna vara nöjd.. Hela tiden oroa sig att
man ska göra fel eller att man gjort fel osv. Jag önskar inte att de var såhär men
så är det iaf och jag försöker varje dag att ändra på det men ja det går bara inte.
Det är väl dags att acceptera sig själv och börja tro att folk tycker om en för den man
är..

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: emma heed

Du ska absolut inte vara osäker och vara rädd för att bli ensam. Du har härliga vänner omkring dej och alla vi älskar dej! du är en underbar person martina, med ett stort hjärta! du är bäst gumman på alla sätt och vis ! <3 Finns alltid här för dig<3 det hoppas jag du aldrig glömmer.även att vi inte ses så ofta! men det måste det bli ändring på! LOVE!

2010-04-26 @ 10:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0