önska..

Alla gör fel även jag, men är det fel att ibland önska saker..
Önska att du var någon annan
Önska att du såg ut på ett annat sätt
Önska att det var dig han tittade på
Önska att livet var lätt..
Önska att man hade någon vid sin sida
Önska att alla förstod dig
Önska att man hade någon som älskade än trots än brister
Önska att man bara kunde springa och aldrig stanna
Önska att man kunde försvinna från jordens yta


Jag vill bara göra rätt, jag vill bara att mina vänner ska älska mig trots att jag gör fel
och trots att jag har brister. Jag vill bara ha honom ,jag vill att han ska finnas vid min
sida..


Men egentligen vill jag bara springa härifrån och aldrig stanna upp..

Kommentarer
Postat av: emmy

jag älskar dig i alla lägen! :) glöm inte det pluttis! <3

2010-04-27 @ 11:15:56
URL: http://emmyberglin.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför satsar du inte på pojken för då? :)

2010-04-27 @ 20:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0